AUDYTY STRON I POZYCJONOWANIE

 

Optymalizujemy serwisy internetowe zarówno dla użytkownika jak i dla wyszukiwarek. Aby strona internetowa była widoczna w wynikach wyszukiwania i zajmowała wysokie miejsce, ważne jest jej dostosowanie do wymogów SEO. Pozycja w wyszukiwarce zależy przede wszystkim od linków zewnętrznych prowadzących do strony oraz elementów na samej stronie. Oferujemy audyty SEO serwisów i sklepów internetowych, tworzymy rekomendacje dotyczące zmian na stronie korzystnie wpływających na jej widoczność w wyszukiwarkach oraz podejmujemy inne działania zmierzające do zwiększenia ruchu, który przełoży się na sprzedaż.

Audyt SEO to usługa przeznaczona przede wszystkim dla firm, których strony nie spełniają w zadowalającym stopniu swoich celów. W ramach oferowanych działań dokładnie prześwietlamy budowę strony klienta pod kątem przejrzystości i optymalizacji kodu HTML, użycia meta-tagów, duplikowania zawartości itd. Analizujemy stronę pod względem nasycenia treści słowami kluczowymi i wskazujemy nowe frazy, które warto uwzględnić przy optymalizacji serwisu.  Sprawdzamy strony bezpośredniej konkurencji klienta i zwracamy uwagę na ich działania w internecie. Na podstawie wykonanej pracy tworzymy rekomendacje akcji, jakie warto podjąć, by zaistnieć w sieci na większą skalę.

Budujemy bazę linków zewnętrznych prowadzących do strony klienta w serwisach związanych z jej tematyką, co przekłada się bezpośrednio na pozycję w wynikach wyszukiwania i ruch organiczny na stronie. Bierzemy pod uwagę zmiany w algorytmie funkcjonowania wyszukiwarki, podejmując tylko działania zgodne ze standardami wyznaczanymi przez Google. Dodajemy strony do katalogów internetowych firm, tworzymy na zamówienie nasycone słowami kluczowymi teksty i wysyłamy je do publikacji w mediach regionalnych oraz ogólnopolskich. Prowadzimy działalność promocyjną na forach i w mediach społecznościowych, zmierzając do zwiększenia popularności serwisu klienta.

Formularz

Rodzaj zlecenia: