ANALIZA RUCHU I WIDOCZNOŚCI MARKI W INTERNECIE

 

Działania marketingowe mają sens wtedy, gdy dysponujemy narzędziami pozwalającymi na dokładny pomiar ich efektywności. Nie chcemy strzelać na ślepo, dlatego przeprowadzamy dla naszych klientów kompleksowe analizy pochodzenia ruchu na stronie klienta i rezultatów prowadzonych kampanii reklamowych.

 

W pracy korzystamy z narzędzi takich jak Google Analytics®, Google Webmaster Tools® oraz wielu innych pozwalających na dokładne badanie ruchu użytkowników na stronie internetowej (liczby odwiedzin, liczby odsłon, czasu spędzonego na poszczególnych podstronach witryny), analizę słów kluczowych, śledzenie pozycji w wynikach wyszukiwania i informacji na temat marki pojawiających się w sieci.

 

Na bazie tych narzędzi przygotowujemy raporty, które szczegółowo omawiamy z klientem i wskazujemy ścieżki, jakimi należy podążać w celu zwiększenia natężenia ruchu, rozpoznawalności marki, pozyskiwania nowych klientów oraz maksymalizacji sprzedaży. 

Formularz

Rodzaj zlecenia: